آ
-
آذربایجانی، مرضیه
تدوین و طراحی مدل توسعه بازاریابی پایداری در شرکتهای صادراتی دانشبنیان [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 75-92]
-
آراستی، زهرا
مرور نظاممند متون علمی توسعه اخلاق کسب و کارهای اجتماعی [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 109-130]
-
آزمایش فرد، هما
مقایسه تطبیقی ادراکات مصرف کنندگان ایرانی از مسکات های برندهای بینالمللی و ایرانی [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 199-219]
-
آغشلوئی، حامد
طراحی سیستم استنتاج فازیـعصبی انطباقی جهت امکانسنجی استارتاپهای تجارت الکترونیک [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 179-200]
-
آندرواژ، لیلا
بررسی پیشایندهای داخلی و خارجی اثرگذار بر ورود موفقیتآمیز به بازارهای صادراتی با رویکرد IPA [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 93-112]
ا
-
ابراهیمی، ابوالقاسم
چالشهای استقرار بانکداری دیجیتالی در صنعت بانکداری [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 201-225]
-
ابراهیم زاده، رضا
شناسایی مؤلفهها و ارائه مدل تبلیغات شخصی سازی شده [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 125-151]
-
احتشام راثی، رضا
طراحی سیستم استنتاج فازیـعصبی انطباقی جهت امکانسنجی استارتاپهای تجارت الکترونیک [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 179-200]
-
احمدیان، آیلار
بررسی تأثیر چابکی استراتژیک بر موفقیت بینالمللی شرکتهای کوچک و متوسط با نقش میانجی رشد شبکهمحور [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 177-194]
-
اقدامی، اسماعیل
بررسی تاثیر استراتژیهای تجاری بر عملکرد صادراتی شرکتها [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 131-151]
-
اکبری آرباطان، گلثوم
ارائه الگویی برای پایداری کسب و کار مبتنی بر مهارتهای دیجیتال در همهگیری کرونا [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 179-198]
-
الیاسی، مهدی
طراحی الگوی بلوغ مدل کسبوکار استارتاپی در ایران (مطالعه چند موردی: استارتاپهای پلتفرمی / دیجیتالی) [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 227-260]
ب
-
بابائی، مرتضی
ترکیب بهینه نقاط تحویل، انتقال ریسک و انتقال هزینهها در تجارت بینالملل با تاکید بر اینکوترمز 2020 [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 83-119]
-
باشکوه اجیرلو، محمد
تدوین و طراحی مدل توسعه بازاریابی پایداری در شرکتهای صادراتی دانشبنیان [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 75-92]
-
باقری، افسانه
مرور نظاممند متون علمی توسعه اخلاق کسب و کارهای اجتماعی [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 109-130]
-
باقری قره بلاغ، هوشمند
کاوش نقش کارآفرینی شهری، فناوری های دیجیتال و لجستیک هوشمند بر کسب و کار پایدار در شهر هوشمند: نقش تعدیلگری آشفتگی بازار [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 155-175]
-
بختی، آرین
دیجیتالی شدن و بلوغ صادراتی شرکتهای کوچک و متوسط: تحلیل کتاب سنجی و مصورسازی [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 41-62]
-
بشیرخداپرستی، رامین
کاوش نقش کارآفرینی شهری، فناوری های دیجیتال و لجستیک هوشمند بر کسب و کار پایدار در شهر هوشمند: نقش تعدیلگری آشفتگی بازار [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 155-175]
-
بغدادی، مصطفی
طراحی الگوی بلوغ مدل کسبوکار استارتاپی در ایران (مطالعه چند موردی: استارتاپهای پلتفرمی / دیجیتالی) [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 227-260]
-
بنیادی نایینی، علی
طراحی الگوی پویای بین المللی شدن شرکت های دانش بنیان کوچک و متوسط (مطالعه موردی: صنعت داروهای گیاهی) [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 1-22]
-
بهرامی، امیر
شناسایی و اولویت بندی مولفهها و شاخصهای موثر بر اینشورتک برای کسب و کارهای نوپا در صنعت بیمه [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 87-107]
-
بوداقی خواجه نوبر، حسین
مدل سازی تحول انگاره ارتباطات بازاریابی یکپارچه در صنعت خودروسازی ایران، [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 161-178]
پ
-
پیله وری، نازنین
مدل سازی تحول انگاره ارتباطات بازاریابی یکپارچه در صنعت خودروسازی ایران، [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 161-178]
-
پیمان فر، رادین
مدل سازی تحول انگاره ارتباطات بازاریابی یکپارچه در صنعت خودروسازی ایران، [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 161-178]
-
پناهزاده خانمیری، اصغر
بررسی رابطه بین سواد دیجیتالی و توسعه کارآفرینی دیجیتال (مطالعه موردی: دانشگاههای هنر تبریز) [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 199-219]
ت
-
تابناک، معصومه
شناسایی و بررسی انگیزه های ورود به اتحادهای تامین کننده بینالمللی (مورد مطالعه: شرکتهای صادراتی بندر بوشهر) [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 113-137]
-
ترابی، تقی
مدل کیفی همکاری نظام بانکی با شرکتهای حوزه فین تک به روش داده بنیاد [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 153-177]
ج
-
جعفری، دیبا
بررسی پوششهای اعتباری صندوق ضمانت صادرات ایران و چگونگی تأثیر آن در توسعه فعالیت های بین المللی شرکتها [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 121-139]
-
جعفرزاده، مهدی
تبیین مولفههای روانشناختی توکل کارآفرینانه [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 139-154]
-
جمشیدی، محمدجواد
طراحی مدل کنترل بحران کرونا ویروس در کسبوکارهای کوچک و متوسط در واحدهای صنعتی استان کرمانشاه [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 195-218]
ح
-
حاجی علی اکبری، فیروزه
ترکیب بهینه نقاط تحویل، انتقال ریسک و انتقال هزینهها در تجارت بینالملل با تاکید بر اینکوترمز 2020 [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 83-119]
-
حاجی کریمی، بابک
شناسایی و اولویت بندی مولفهها و شاخصهای موثر بر اینشورتک برای کسب و کارهای نوپا در صنعت بیمه [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 87-107]
-
حیدری، محسن
مرور نظاممند متون علمی توسعه اخلاق کسب و کارهای اجتماعی [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 109-130]
-
حسنقلی پور یاسوری، طهمورث
طراحی و اعتبارسنجی الگوی توسعه صادرات محصولات نانوی شرکتهای دانشبنیان فعال در حوزه ساختمان با رویکرد آمیخته کیفی - کمی [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 25-46]
-
حسنقلی پور یاسوری، طهمورث
ارائه مدل و شناسایی ابعاد اصلی تاثیر ارزهای دیجیتال بر مدیریت استراتژیهای کسب وکار با رویکرد آمیخته [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 175-197]
-
حقیقی کفاش، مهدی
شناسایی و اولویت بندی مولفهها و شاخصهای موثر بر اینشورتک برای کسب و کارهای نوپا در صنعت بیمه [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 87-107]
خ
-
خادمی، علی اکبر
توانمندی های مدیریت فرانچایز بر نحوهی عمل فرانچایزر با نقش تعدیلگر مالکیت فرانچایزر [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 1-18]
-
خداداد حسینی، سیدحمید
تاثیر هوشیاری دینی بر ترجیح محصولات داخلی: تحلیل نقش قوم گرایی و بیگانگی مصرفی [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 1-24]
-
خیری، بهرام
طراحی الگوی مدیریت تجربه مشتری در صنعت حمل ونقل دریایی ماهیت، پیشایندها و پیامدها [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 23-48]
-
خسروی لقب، زهره
شناسایی و بررسی انگیزه های ورود به اتحادهای تامین کننده بینالمللی (مورد مطالعه: شرکتهای صادراتی بندر بوشهر) [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 113-137]
-
خلوصی، محمدامین
مراکز رشد بین المللی به عنوان واسطه ارتباطی توسعه صادرات شرکتهای دانش بنیان [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 1-20]
-
خمسه، عباس
مدل کیفی همکاری نظام بانکی با شرکتهای حوزه فین تک به روش داده بنیاد [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 153-177]
-
خویشتن دار، سهیلا
بررسی رابطه بین سواد دیجیتالی و توسعه کارآفرینی دیجیتال (مطالعه موردی: دانشگاههای هنر تبریز) [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 199-219]
د
-
دهدشتی شاهرخ، زهره
تبیین ابعاد و مؤلفههای هاب بین المللی با رویکرد توسعه بازار مورد مطالعه؛ فرودگاه امام خمینی (ره) [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 153-173]
-
دهقانی سلطانی، مهدی
طراحی مدل قابلیتهای پویای شرکتهای دانش بنیان جهت توسعه اکوسیستم نوآوری [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 103-124]
ذ
-
ذاکری، امیر
ساختاردهی به مسائل صادرات صنایع خلاق و فرهنگی [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 65-82]
-
ذاکری، امیر
مراکز رشد بین المللی به عنوان واسطه ارتباطی توسعه صادرات شرکتهای دانش بنیان [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 1-20]
ر
-
رادفر، رضا
طراحی الگوی بلوغ مدل کسبوکار استارتاپی در ایران (مطالعه چند موردی: استارتاپهای پلتفرمی / دیجیتالی) [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 227-260]
-
ربانی، راضیه
تحلیل مشکلات فرایند نظام جامع آموزش گردشگری ایران با تأکید بر رویکرد کارآفرینی [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 141-159]
-
رحیمی اقدم، صمد
بررسی تأثیر چابکی استراتژیک بر موفقیت بینالمللی شرکتهای کوچک و متوسط با نقش میانجی رشد شبکهمحور [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 177-194]
-
رحیمی کلور، حسین
بهبود عملکرد صادرات از طریق بررسی تاثیر مشتریگرایی فعال و قابلیت جذب دانش با نقش میانجیگری نوآوری خدمات [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 47-67]
-
رضایی، بیژن
طراحی مدل کنترل بحران کرونا ویروس در کسبوکارهای کوچک و متوسط در واحدهای صنعتی استان کرمانشاه [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 195-218]
-
روانگرد، فرانک
چالشهای استقرار بانکداری دیجیتالی در صنعت بانکداری [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 201-225]
-
رونقی، محمدحسین
چالشهای استقرار بانکداری دیجیتالی در صنعت بانکداری [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 201-225]
-
رئیسی نافچی، سمانه
طراحی و اعتبارسنجی الگوی توسعه صادرات محصولات نانوی شرکتهای دانشبنیان فعال در حوزه ساختمان با رویکرد آمیخته کیفی - کمی [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 25-46]
ز
-
زادون، هدی
طراحی الگوی مدیریت تجربه مشتری در صنعت حمل ونقل دریایی ماهیت، پیشایندها و پیامدها [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 23-48]
-
زارعی، عظیم
طراحی و تبیین مدل سیستمی دیپلماسی تجاری در راستای صادرات پایدار شرکتهای دانش بنیان [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 41-63]
-
زرجو، شبنم
توانمندی های مدیریت فرانچایز بر نحوهی عمل فرانچایزر با نقش تعدیلگر مالکیت فرانچایزر [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 1-18]
-
زینلیان، محمدحسین
تبیین ابعاد و مؤلفههای هاب بین المللی با رویکرد توسعه بازار مورد مطالعه؛ فرودگاه امام خمینی (ره) [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 153-173]
س
-
سیاه سرانی کجوری، محمد علی
طراحی و تبیین مدل سیستمی دیپلماسی تجاری در راستای صادرات پایدار شرکتهای دانش بنیان [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 41-63]
-
سید جوادین، سید رضا
ارائه مدل و شناسایی ابعاد اصلی تاثیر ارزهای دیجیتال بر مدیریت استراتژیهای کسب وکار با رویکرد آمیخته [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 175-197]
-
سید نژاد فهیم، سید رضا
بررسی تاثیر استراتژیهای تجاری بر عملکرد صادراتی شرکتها [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 131-151]
-
سرآبادانی، ابوالقاسم
مدل ارائه ارزش در فرایندهای سازمانی گمرک از طریق ادغام حاکمیت فناوری اطلاعات در مدیریت فرایند [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 19-40]
-
سیف اللهی انار، ناصر
ارائه الگویی برای پایداری کسب و کار مبتنی بر مهارتهای دیجیتال در همهگیری کرونا [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 179-198]
ش
-
شاهآبادی، ابوالفضل
تاثیر مؤلفه های اقتصاد دانش بنیان بر تاب آوری زنجیره تأمین [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 49-73]
-
شخصینیایی، مجید
مدلسازی رفتار منطقی خریدار و فروشنده در سیستم تجارت آنلاین با استفاده از شبیهسازی عامل محور [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 81-101]
-
شیخه پور، زانیار
تاثیر هوشیاری دینی بر ترجیح محصولات داخلی: تحلیل نقش قوم گرایی و بیگانگی مصرفی [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 1-24]
-
شرفی، محمد مهدی
مقایسه تطبیقی ادراکات مصرف کنندگان ایرانی از مسکات های برندهای بینالمللی و ایرانی [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 199-219]
-
شرفی، وحید
بررسی تاثیر قابلیت های صادرات پویا بر عملکرد بازاریابی در شرکتهای صادرکننده: نقش تعدیلگر کیفیت رابطه صادرکننده - واسطه [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 21-40]
ص
-
صادقی، مهرداد
شناسایی مؤلفهها و ارائه مدل تبلیغات شخصی سازی شده [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 125-151]
-
صارمی، محمدصادق
مراکز رشد بین المللی به عنوان واسطه ارتباطی توسعه صادرات شرکتهای دانش بنیان [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 1-20]
-
صدری خواه، امیررضا
مدل ارائه ارزش در فرایندهای سازمانی گمرک از طریق ادغام حاکمیت فناوری اطلاعات در مدیریت فرایند [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 19-40]
-
صنوبر، ناصر
بررسی تأثیر چابکی استراتژیک بر موفقیت بینالمللی شرکتهای کوچک و متوسط با نقش میانجی رشد شبکهمحور [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 177-194]
ع
-
عباسیان، عزت الله
طراحی و اعتبارسنجی الگوی توسعه صادرات محصولات نانوی شرکتهای دانشبنیان فعال در حوزه ساختمان با رویکرد آمیخته کیفی - کمی [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 25-46]
-
عبدالحمید، مهدی
ساختاردهی به مسائل صادرات صنایع خلاق و فرهنگی [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 65-82]
-
عبدی کردانی، علی
تبیین ابعاد و مؤلفههای هاب بین المللی با رویکرد توسعه بازار مورد مطالعه؛ فرودگاه امام خمینی (ره) [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 153-173]
-
عزیزی، شهریار
مقایسه تطبیقی ادراکات مصرف کنندگان ایرانی از مسکات های برندهای بینالمللی و ایرانی [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 199-219]
-
عزیزی نیا، مریم
شناسایی مؤلفهها و ارائه مدل تبلیغات شخصی سازی شده [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 125-151]
-
علی یاری، مریم
تاثیر مؤلفه های اقتصاد دانش بنیان بر تاب آوری زنجیره تأمین [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 49-73]
-
عنصری، آرش
مدل کیفی همکاری نظام بانکی با شرکتهای حوزه فین تک به روش داده بنیاد [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 153-177]
غ
-
غفاری، علی اصغر
تاثیر مؤلفه های اقتصاد دانش بنیان بر تاب آوری زنجیره تأمین [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 49-73]
ف
-
فرهادیان، علی
طراحی الگوی انواع خدمات هلدینگهای بین المللی نوآوری و تجاریسازی با رویکرد فراترکیب [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 63-80]
-
فرهمندیان، ارشد
ترکیب بهینه نقاط تحویل، انتقال ریسک و انتقال هزینهها در تجارت بینالملل با تاکید بر اینکوترمز 2020 [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 83-119]
-
فیض، داود
طراحی مدل قابلیتهای پویای شرکتهای دانش بنیان جهت توسعه اکوسیستم نوآوری [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 103-124]
ق
-
قادری، اسماعیل
تحلیل مشکلات فرایند نظام جامع آموزش گردشگری ایران با تأکید بر رویکرد کارآفرینی [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 141-159]
-
قاسمی، بهروز
طراحی الگوی مدیریت تجربه مشتری در صنعت حمل ونقل دریایی ماهیت، پیشایندها و پیامدها [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 23-48]
-
قاضی نوری، سید سپهر
مدل ارائه ارزش در فرایندهای سازمانی گمرک از طریق ادغام حاکمیت فناوری اطلاعات در مدیریت فرایند [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 19-40]
-
قدم زن جلالی، اصغر
ارائه مدل و شناسایی ابعاد اصلی تاثیر ارزهای دیجیتال بر مدیریت استراتژیهای کسب وکار با رویکرد آمیخته [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 175-197]
-
قزوینی، هادی
طراحی مدل قابلیتهای پویای شرکتهای دانش بنیان جهت توسعه اکوسیستم نوآوری [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 103-124]
-
قلی زاده، محمدحسن
ارائه مدل و شناسایی ابعاد اصلی تاثیر ارزهای دیجیتال بر مدیریت استراتژیهای کسب وکار با رویکرد آمیخته [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 175-197]
-
قنبری، محمد
مدلسازی رفتار منطقی خریدار و فروشنده در سیستم تجارت آنلاین با استفاده از شبیهسازی عامل محور [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 81-101]
ک
-
کاظمی سراسکانرود، زهرا
دیجیتالی شدن و بلوغ صادراتی شرکتهای کوچک و متوسط: تحلیل کتاب سنجی و مصورسازی [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 41-62]
-
کشاورز، طاها
مدلسازی رفتار منطقی خریدار و فروشنده در سیستم تجارت آنلاین با استفاده از شبیهسازی عامل محور [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 81-101]
-
کنجکاو منفرد، امیررضا
دیجیتالی شدن و بلوغ صادراتی شرکتهای کوچک و متوسط: تحلیل کتاب سنجی و مصورسازی [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 41-62]
ل
-
لطفی زاده، فرشته
ترکیب بهینه نقاط تحویل، انتقال ریسک و انتقال هزینهها در تجارت بینالملل با تاکید بر اینکوترمز 2020 [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 83-119]
م
-
ماکوئی، احمد
طراحی الگوی پویای بین المللی شدن شرکت های دانش بنیان کوچک و متوسط (مطالعه موردی: صنعت داروهای گیاهی) [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 1-22]
-
محمدی، فهیمه
ساختاردهی به مسائل صادرات صنایع خلاق و فرهنگی [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 65-82]
-
محمدی، مهدی
طراحی الگوی بلوغ مدل کسبوکار استارتاپی در ایران (مطالعه چند موردی: استارتاپهای پلتفرمی / دیجیتالی) [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 227-260]
-
محمدی الیاسی، قنبر
مرور نظاممند متون علمی توسعه اخلاق کسب و کارهای اجتماعی [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 109-130]
-
محمودزاده، سید مجتبی
تحلیل مشکلات فرایند نظام جامع آموزش گردشگری ایران با تأکید بر رویکرد کارآفرینی [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 141-159]
-
مدرس خیابانی، فرزین
مدل سازی تحول انگاره ارتباطات بازاریابی یکپارچه در صنعت خودروسازی ایران، [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 161-178]
-
مرادی مهر، محدثه
طراحی الگوی انواع خدمات هلدینگهای بین المللی نوآوری و تجاریسازی با رویکرد فراترکیب [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 63-80]
-
مرضیهء، تینا
بهبود عملکرد صادرات از طریق بررسی تاثیر مشتریگرایی فعال و قابلیت جذب دانش با نقش میانجیگری نوآوری خدمات [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 47-67]
-
مشبکی، اصغر
تاثیر هوشیاری دینی بر ترجیح محصولات داخلی: تحلیل نقش قوم گرایی و بیگانگی مصرفی [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 1-24]
-
مصدق، محمدجواد
طراحی سیستم استنتاج فازیـعصبی انطباقی جهت امکانسنجی استارتاپهای تجارت الکترونیک [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 179-200]
-
معقولی حسنجانی، علیرضا
طراحی الگوی پویای بین المللی شدن شرکت های دانش بنیان کوچک و متوسط (مطالعه موردی: صنعت داروهای گیاهی) [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 1-22]
-
مکاری اصفهانی، بهاره
تحلیل تاثیر گشودگی فرهنگی و ذهنیت جهانی بر قصد خرید استفاده کنندگان لوازم خانگی با تاکید بر نقش میانجی تصویر کشور مبدا [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 69-85]
-
ملکی مین باش رزگاه، مرتضی
طراحی مدل قابلیتهای پویای شرکتهای دانش بنیان جهت توسعه اکوسیستم نوآوری [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 103-124]
-
ممبینی، مهنار
بررسی تاثیر قابلیت های صادرات پویا بر عملکرد بازاریابی در شرکتهای صادرکننده: نقش تعدیلگر کیفیت رابطه صادرکننده - واسطه [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 21-40]
-
منصوری موید، فرشته
تاثیر هوشیاری دینی بر ترجیح محصولات داخلی: تحلیل نقش قوم گرایی و بیگانگی مصرفی [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 1-24]
ن
-
نادری، نادر
طراحی مدل کنترل بحران کرونا ویروس در کسبوکارهای کوچک و متوسط در واحدهای صنعتی استان کرمانشاه [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 195-218]
-
ناصحی فر، وحید
تبیین ابعاد و مؤلفههای هاب بین المللی با رویکرد توسعه بازار مورد مطالعه؛ فرودگاه امام خمینی (ره) [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 153-173]
-
نژاد حاجی علی ایرانی، فرهاد
بررسی رابطه بین سواد دیجیتالی و توسعه کارآفرینی دیجیتال (مطالعه موردی: دانشگاههای هنر تبریز) [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 199-219]
-
نعمان موسی، سبا
طراحی مدل کنترل بحران کرونا ویروس در کسبوکارهای کوچک و متوسط در واحدهای صنعتی استان کرمانشاه [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 195-218]
-
نیک منش، شمس الدین
توانمندی های مدیریت فرانچایز بر نحوهی عمل فرانچایزر با نقش تعدیلگر مالکیت فرانچایزر [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 1-18]
ه
-
هوشیار، وجیهه
تحلیل تاثیر گشودگی فرهنگی و ذهنیت جهانی بر قصد خرید استفاده کنندگان لوازم خانگی با تاکید بر نقش میانجی تصویر کشور مبدا [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 69-85]
ی
-
یاوری گهر، فاطمه
تحلیل مشکلات فرایند نظام جامع آموزش گردشگری ایران با تأکید بر رویکرد کارآفرینی [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 141-159]
-
یزدانی، حمیدرضا
مدل کیفی همکاری نظام بانکی با شرکتهای حوزه فین تک به روش داده بنیاد [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 153-177]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد