نمایه نویسندگان

آ

  • آذربایجانی، مرضیه تدوین و طراحی مدل توسعه بازاریابی پایداری در شرکت‌های صادراتی دانش‌بنیان [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 75-92]
  • آراستی، زهرا مرور نظام‌مند متون علمی توسعه اخلاق کسب و کارهای اجتماعی [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 109-130]
  • آزمایش فرد، هما مقایسه تطبیقی ادراکات مصرف کنندگان ایرانی از مسکات های برندهای بین‌المللی و ایرانی [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 199-219]
  • آغشلوئی، حامد طراحی سیستم استنتاج فازی‌ـ‌عصبی انطباقی جهت امکان‌‌سنجی استارتاپ‌های تجارت الکترونیک [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 179-200]
  • آندرواژ، لیلا بررسی پیشایندهای داخلی و خارجی اثرگذار بر ورود موفقیت‌آمیز به بازارهای صادراتی با رویکرد IPA [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 93-112]

ا

  • ابراهیمی، ابوالقاسم چالش‌های استقرار بانکداری دیجیتالی در صنعت بانکداری [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 201-225]
  • ابراهیم زاده، رضا شناسایی مؤلفه‌ها و ارائه مدل تبلیغات شخصی سازی شده [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 125-151]
  • احتشام راثی، رضا طراحی سیستم استنتاج فازی‌ـ‌عصبی انطباقی جهت امکان‌‌سنجی استارتاپ‌های تجارت الکترونیک [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 179-200]
  • احمدیان، آیلار بررسی تأثیر چابکی استراتژیک بر موفقیت بین‌المللی شرکت‌های کوچک و متوسط با نقش میانجی رشد شبکه‌محور [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 177-194]
  • اقدامی، اسماعیل بررسی تاثیر استراتژی‌های تجاری بر عملکرد صادراتی شرکت‌ها [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 131-151]
  • اکبری آرباطان، گلثوم ارائه الگویی برای پایداری کسب و کار مبتنی بر مهارت‌های دیجیتال در همه‌گیری کرونا [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 179-198]
  • الیاسی، مهدی طراحی الگوی بلوغ مدل کسب‌وکار استارتاپی در ایران (مطالعه چند موردی: استارتاپ‌های پلتفرمی / دیجیتالی) [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 227-260]

ب

  • بابائی، مرتضی ترکیب بهینه نقاط تحویل، انتقال ریسک و انتقال هزینه‌ها در تجارت بین‌الملل با تاکید بر اینکوترمز 2020 [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 83-119]
  • باشکوه اجیرلو، محمد تدوین و طراحی مدل توسعه بازاریابی پایداری در شرکت‌های صادراتی دانش‌بنیان [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 75-92]
  • باقری، افسانه مرور نظام‌مند متون علمی توسعه اخلاق کسب و کارهای اجتماعی [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 109-130]
  • باقری قره بلاغ، هوشمند کاوش نقش کارآفرینی شهری، فناوری های دیجیتال و لجستیک هوشمند بر کسب و کار پایدار در شهر هوشمند: نقش تعدیلگری آشفتگی بازار [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 155-175]
  • بختی، آرین دیجیتالی شدن و بلوغ صادراتی شرکت‌های کوچک و متوسط: تحلیل کتاب سنجی و مصورسازی [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 41-62]
  • بشیرخداپرستی، رامین کاوش نقش کارآفرینی شهری، فناوری های دیجیتال و لجستیک هوشمند بر کسب و کار پایدار در شهر هوشمند: نقش تعدیلگری آشفتگی بازار [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 155-175]
  • بغدادی، مصطفی طراحی الگوی بلوغ مدل کسب‌وکار استارتاپی در ایران (مطالعه چند موردی: استارتاپ‌های پلتفرمی / دیجیتالی) [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 227-260]
  • بنیادی نایینی، علی طراحی الگوی پویای بین المللی شدن شرکت های دانش بنیان کوچک و متوسط (مطالعه موردی: صنعت داروهای گیاهی) [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 1-22]
  • بهرامی، امیر شناسایی و اولویت بندی مولفه‌ها و شاخص‌های موثر بر ‌اینشورتک برای کسب و کارهای نوپا در صنعت بیمه [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 87-107]
  • بوداقی خواجه نوبر، حسین مدل سازی تحول انگاره ارتباطات بازاریابی یکپارچه در صنعت خودروسازی ایران، [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 161-178]

پ

  • پیله وری، نازنین مدل سازی تحول انگاره ارتباطات بازاریابی یکپارچه در صنعت خودروسازی ایران، [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 161-178]
  • پیمان فر، رادین مدل سازی تحول انگاره ارتباطات بازاریابی یکپارچه در صنعت خودروسازی ایران، [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 161-178]
  • پناهزاده خانمیری، اصغر بررسی رابطه بین سواد دیجیتالی و توسعه کارآفرینی دیجیتال (مطالعه موردی: دانشگاه‌های هنر تبریز) [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 199-219]

ت

  • تابناک، معصومه شناسایی و بررسی انگیزه های ورود به اتحادهای تامین کننده بین‌المللی (مورد مطالعه: شرکت‌های صادراتی بندر بوشهر) [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 113-137]
  • ترابی، تقی مدل کیفی همکاری نظام بانکی با شرکتهای حوزه فین تک به روش داده بنیاد [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 153-177]

ج

  • جعفری، دیبا بررسی پوشش‌های اعتباری صندوق ضمانت صادرات ایران و چگونگی تأثیر آن در توسعه فعالیت های بین المللی شرکتها [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 121-139]
  • جعفرزاده، مهدی تبیین مولفه‌های روان‌شناختی توکل کارآفرینانه [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 139-154]
  • جمشیدی، محمدجواد طراحی مدل کنترل بحران کرونا ویروس در کسب‌وکارهای کوچک و متوسط در واحدهای صنعتی استان کرمانشاه [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 195-218]

ح

  • حاجی علی اکبری، فیروزه ترکیب بهینه نقاط تحویل، انتقال ریسک و انتقال هزینه‌ها در تجارت بین‌الملل با تاکید بر اینکوترمز 2020 [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 83-119]
  • حاجی کریمی، بابک شناسایی و اولویت بندی مولفه‌ها و شاخص‌های موثر بر ‌اینشورتک برای کسب و کارهای نوپا در صنعت بیمه [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 87-107]
  • حیدری، محسن مرور نظام‌مند متون علمی توسعه اخلاق کسب و کارهای اجتماعی [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 109-130]
  • حسنقلی پور یاسوری، طهمورث طراحی و اعتبارسنجی الگوی توسعه صادرات محصولات نانوی شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در حوزه ساختمان با رویکرد آمیخته کیفی - کمی [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 25-46]
  • حسنقلی پور یاسوری، طهمورث ارائه مدل و شناسایی ابعاد اصلی تاثیر ارز‌های دیجیتال بر مدیریت استراتژی‌های کسب وکار با رویکرد آمیخته [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 175-197]
  • حقیقی کفاش، مهدی شناسایی و اولویت بندی مولفه‌ها و شاخص‌های موثر بر ‌اینشورتک برای کسب و کارهای نوپا در صنعت بیمه [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 87-107]

خ

  • خادمی، علی اکبر توانمندی‌ های مدیریت فرانچایز بر نحوه‌ی عمل فرانچایزر با نقش تعدیلگر مالکیت فرانچایزر [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 1-18]
  • خداداد حسینی، سیدحمید تاثیر هوشیاری دینی بر ترجیح محصولات داخلی: تحلیل نقش قوم گرایی و بیگانگی مصرفی [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 1-24]
  • خیری، بهرام طراحی الگوی مدیریت تجربه مشتری در صنعت حمل ونقل دریایی ماهیت، پیشایندها و پیامدها [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 23-48]
  • خسروی لقب، زهره شناسایی و بررسی انگیزه های ورود به اتحادهای تامین کننده بین‌المللی (مورد مطالعه: شرکت‌های صادراتی بندر بوشهر) [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 113-137]
  • خلوصی، محمدامین مراکز رشد بین المللی به عنوان واسطه ارتباطی توسعه صادرات شرکت‌های دانش بنیان [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 1-20]
  • خمسه، عباس مدل کیفی همکاری نظام بانکی با شرکتهای حوزه فین تک به روش داده بنیاد [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 153-177]
  • خویشتن دار، سهیلا بررسی رابطه بین سواد دیجیتالی و توسعه کارآفرینی دیجیتال (مطالعه موردی: دانشگاه‌های هنر تبریز) [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 199-219]

د

  • دهدشتی شاهرخ، زهره تبیین ابعاد و مؤلفه‌های هاب بین المللی با رویکرد توسعه بازار مورد مطالعه؛ فرودگاه امام خمینی (ره) [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 153-173]
  • دهقانی سلطانی، مهدی طراحی مدل قابلیت‌های پویای شرکت‌های دانش بنیان جهت توسعه اکوسیستم نوآوری [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 103-124]

ذ

  • ذاکری، امیر ساختاردهی به مسائل صادرات صنایع خلاق و فرهنگی [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 65-82]
  • ذاکری، امیر مراکز رشد بین المللی به عنوان واسطه ارتباطی توسعه صادرات شرکت‌های دانش بنیان [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 1-20]

ر

  • رادفر، رضا طراحی الگوی بلوغ مدل کسب‌وکار استارتاپی در ایران (مطالعه چند موردی: استارتاپ‌های پلتفرمی / دیجیتالی) [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 227-260]
  • ربانی، راضیه تحلیل مشکلات فرایند نظام جامع آموزش گردشگری ایران با تأکید بر رویکرد کارآفرینی [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 141-159]
  • رحیمی اقدم، صمد بررسی تأثیر چابکی استراتژیک بر موفقیت بین‌المللی شرکت‌های کوچک و متوسط با نقش میانجی رشد شبکه‌محور [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 177-194]
  • رحیمی کلور، حسین بهبود عملکرد صادرات از طریق بررسی تاثیر مشتری‌گرایی فعال و قابلیت جذب دانش با نقش میانجی‌گری نوآوری خدمات [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 47-67]
  • رضایی، بیژن طراحی مدل کنترل بحران کرونا ویروس در کسب‌وکارهای کوچک و متوسط در واحدهای صنعتی استان کرمانشاه [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 195-218]
  • روانگرد، فرانک چالش‌های استقرار بانکداری دیجیتالی در صنعت بانکداری [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 201-225]
  • رونقی، محمدحسین چالش‌های استقرار بانکداری دیجیتالی در صنعت بانکداری [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 201-225]
  • رئیسی نافچی، سمانه طراحی و اعتبارسنجی الگوی توسعه صادرات محصولات نانوی شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در حوزه ساختمان با رویکرد آمیخته کیفی - کمی [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 25-46]

ز

  • زادون، هدی طراحی الگوی مدیریت تجربه مشتری در صنعت حمل ونقل دریایی ماهیت، پیشایندها و پیامدها [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 23-48]
  • زارعی، عظیم طراحی و تبیین مدل سیستمی دیپلماسی تجاری در راستای صادرات پایدار شرکتهای دانش بنیان [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 41-63]
  • زرجو، شبنم توانمندی‌ های مدیریت فرانچایز بر نحوه‌ی عمل فرانچایزر با نقش تعدیلگر مالکیت فرانچایزر [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 1-18]
  • زینلیان، محمدحسین تبیین ابعاد و مؤلفه‌های هاب بین المللی با رویکرد توسعه بازار مورد مطالعه؛ فرودگاه امام خمینی (ره) [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 153-173]

س

  • سیاه سرانی کجوری، محمد علی طراحی و تبیین مدل سیستمی دیپلماسی تجاری در راستای صادرات پایدار شرکتهای دانش بنیان [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 41-63]
  • سید جوادین، سید رضا ارائه مدل و شناسایی ابعاد اصلی تاثیر ارز‌های دیجیتال بر مدیریت استراتژی‌های کسب وکار با رویکرد آمیخته [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 175-197]
  • سید نژاد فهیم، سید رضا بررسی تاثیر استراتژی‌های تجاری بر عملکرد صادراتی شرکت‌ها [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 131-151]
  • سرآبادانی، ابوالقاسم مدل ارائه ارزش در فرایندهای سازمانی گمرک از طریق ادغام حاکمیت فناوری اطلاعات در مدیریت فرایند [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 19-40]
  • سیف اللهی انار، ناصر ارائه الگویی برای پایداری کسب و کار مبتنی بر مهارت‌های دیجیتال در همه‌گیری کرونا [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 179-198]

ش

  • شاه‌آبادی، ابوالفضل تاثیر مؤلفه های اقتصاد دانش‌ بنیان ‌بر تاب آوری زنجیره تأمین ‌ [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 49-73]
  • شخصی‌نیایی، مجید مدل‌سازی رفتار منطقی خریدار و فروشنده در سیستم تجارت آنلاین با استفاده از شبیه‌سازی عامل محور [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 81-101]
  • شیخه پور، زانیار تاثیر هوشیاری دینی بر ترجیح محصولات داخلی: تحلیل نقش قوم گرایی و بیگانگی مصرفی [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 1-24]
  • شرفی، محمد مهدی مقایسه تطبیقی ادراکات مصرف کنندگان ایرانی از مسکات های برندهای بین‌المللی و ایرانی [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 199-219]
  • شرفی، وحید بررسی تاثیر قابلیت های صادرات پویا بر عملکرد بازاریابی در شرکتهای صادرکننده: نقش تعدیلگر کیفیت رابطه صادرکننده - واسطه [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 21-40]

ص

  • صادقی، مهرداد شناسایی مؤلفه‌ها و ارائه مدل تبلیغات شخصی سازی شده [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 125-151]
  • صارمی، محمدصادق مراکز رشد بین المللی به عنوان واسطه ارتباطی توسعه صادرات شرکت‌های دانش بنیان [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 1-20]
  • صدری خواه، امیررضا مدل ارائه ارزش در فرایندهای سازمانی گمرک از طریق ادغام حاکمیت فناوری اطلاعات در مدیریت فرایند [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 19-40]
  • صنوبر، ناصر بررسی تأثیر چابکی استراتژیک بر موفقیت بین‌المللی شرکت‌های کوچک و متوسط با نقش میانجی رشد شبکه‌محور [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 177-194]

ع

  • عباسیان، عزت الله طراحی و اعتبارسنجی الگوی توسعه صادرات محصولات نانوی شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در حوزه ساختمان با رویکرد آمیخته کیفی - کمی [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 25-46]
  • عبدالحمید، مهدی ساختاردهی به مسائل صادرات صنایع خلاق و فرهنگی [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 65-82]
  • عبدی کردانی، علی تبیین ابعاد و مؤلفه‌های هاب بین المللی با رویکرد توسعه بازار مورد مطالعه؛ فرودگاه امام خمینی (ره) [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 153-173]
  • عزیزی، شهریار مقایسه تطبیقی ادراکات مصرف کنندگان ایرانی از مسکات های برندهای بین‌المللی و ایرانی [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 199-219]
  • عزیزی نیا، مریم شناسایی مؤلفه‌ها و ارائه مدل تبلیغات شخصی سازی شده [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 125-151]
  • علی یاری، مریم تاثیر مؤلفه های اقتصاد دانش‌ بنیان ‌بر تاب آوری زنجیره تأمین ‌ [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 49-73]
  • عنصری، آرش مدل کیفی همکاری نظام بانکی با شرکتهای حوزه فین تک به روش داده بنیاد [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 153-177]

غ

  • غفاری، علی اصغر تاثیر مؤلفه های اقتصاد دانش‌ بنیان ‌بر تاب آوری زنجیره تأمین ‌ [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 49-73]

ف

  • فرهادیان، علی طراحی الگوی انواع خدمات هلدینگ‌های بین المللی نوآوری و تجاری‌سازی با رویکرد فراترکیب [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 63-80]
  • فرهمندیان، ارشد ترکیب بهینه نقاط تحویل، انتقال ریسک و انتقال هزینه‌ها در تجارت بین‌الملل با تاکید بر اینکوترمز 2020 [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 83-119]
  • فیض، داود طراحی مدل قابلیت‌های پویای شرکت‌های دانش بنیان جهت توسعه اکوسیستم نوآوری [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 103-124]

ق

  • قادری، اسماعیل تحلیل مشکلات فرایند نظام جامع آموزش گردشگری ایران با تأکید بر رویکرد کارآفرینی [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 141-159]
  • قاسمی، بهروز طراحی الگوی مدیریت تجربه مشتری در صنعت حمل ونقل دریایی ماهیت، پیشایندها و پیامدها [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 23-48]
  • قاضی نوری، سید سپهر مدل ارائه ارزش در فرایندهای سازمانی گمرک از طریق ادغام حاکمیت فناوری اطلاعات در مدیریت فرایند [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 19-40]
  • قدم زن جلالی، اصغر ارائه مدل و شناسایی ابعاد اصلی تاثیر ارز‌های دیجیتال بر مدیریت استراتژی‌های کسب وکار با رویکرد آمیخته [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 175-197]
  • قزوینی، هادی طراحی مدل قابلیت‌های پویای شرکت‌های دانش بنیان جهت توسعه اکوسیستم نوآوری [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 103-124]
  • قلی زاده، محمدحسن ارائه مدل و شناسایی ابعاد اصلی تاثیر ارز‌های دیجیتال بر مدیریت استراتژی‌های کسب وکار با رویکرد آمیخته [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 175-197]
  • قنبری، محمد مدل‌سازی رفتار منطقی خریدار و فروشنده در سیستم تجارت آنلاین با استفاده از شبیه‌سازی عامل محور [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 81-101]

ک

  • کاظمی سراسکانرود، زهرا دیجیتالی شدن و بلوغ صادراتی شرکت‌های کوچک و متوسط: تحلیل کتاب سنجی و مصورسازی [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 41-62]
  • کشاورز، طاها مدل‌سازی رفتار منطقی خریدار و فروشنده در سیستم تجارت آنلاین با استفاده از شبیه‌سازی عامل محور [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 81-101]
  • کنجکاو منفرد، امیررضا دیجیتالی شدن و بلوغ صادراتی شرکت‌های کوچک و متوسط: تحلیل کتاب سنجی و مصورسازی [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 41-62]

ل

  • لطفی زاده، فرشته ترکیب بهینه نقاط تحویل، انتقال ریسک و انتقال هزینه‌ها در تجارت بین‌الملل با تاکید بر اینکوترمز 2020 [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 83-119]

م

  • ماکوئی، احمد طراحی الگوی پویای بین المللی شدن شرکت های دانش بنیان کوچک و متوسط (مطالعه موردی: صنعت داروهای گیاهی) [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 1-22]
  • محمدی، فهیمه ساختاردهی به مسائل صادرات صنایع خلاق و فرهنگی [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 65-82]
  • محمدی، مهدی طراحی الگوی بلوغ مدل کسب‌وکار استارتاپی در ایران (مطالعه چند موردی: استارتاپ‌های پلتفرمی / دیجیتالی) [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 227-260]
  • محمدی الیاسی، قنبر مرور نظام‌مند متون علمی توسعه اخلاق کسب و کارهای اجتماعی [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 109-130]
  • محمودزاده، سید مجتبی تحلیل مشکلات فرایند نظام جامع آموزش گردشگری ایران با تأکید بر رویکرد کارآفرینی [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 141-159]
  • مدرس خیابانی، فرزین مدل سازی تحول انگاره ارتباطات بازاریابی یکپارچه در صنعت خودروسازی ایران، [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 161-178]
  • مرادی مهر، محدثه طراحی الگوی انواع خدمات هلدینگ‌های بین المللی نوآوری و تجاری‌سازی با رویکرد فراترکیب [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 63-80]
  • مرضیهء، تینا بهبود عملکرد صادرات از طریق بررسی تاثیر مشتری‌گرایی فعال و قابلیت جذب دانش با نقش میانجی‌گری نوآوری خدمات [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 47-67]
  • مشبکی، اصغر تاثیر هوشیاری دینی بر ترجیح محصولات داخلی: تحلیل نقش قوم گرایی و بیگانگی مصرفی [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 1-24]
  • مصدق، محمدجواد طراحی سیستم استنتاج فازی‌ـ‌عصبی انطباقی جهت امکان‌‌سنجی استارتاپ‌های تجارت الکترونیک [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 179-200]
  • معقولی حسنجانی، علیرضا طراحی الگوی پویای بین المللی شدن شرکت های دانش بنیان کوچک و متوسط (مطالعه موردی: صنعت داروهای گیاهی) [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 1-22]
  • مکاری اصفهانی، بهاره تحلیل تاثیر گشودگی فرهنگی و ذهنیت جهانی بر قصد خرید استفاده کنندگان لوازم خانگی با تاکید بر نقش میانجی تصویر کشور مبدا [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 69-85]
  • ملکی مین باش رزگاه، مرتضی طراحی مدل قابلیت‌های پویای شرکت‌های دانش بنیان جهت توسعه اکوسیستم نوآوری [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 103-124]
  • ممبینی، مهنار بررسی تاثیر قابلیت های صادرات پویا بر عملکرد بازاریابی در شرکتهای صادرکننده: نقش تعدیلگر کیفیت رابطه صادرکننده - واسطه [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 21-40]
  • منصوری موید، فرشته تاثیر هوشیاری دینی بر ترجیح محصولات داخلی: تحلیل نقش قوم گرایی و بیگانگی مصرفی [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 1-24]

ن

  • نادری، نادر طراحی مدل کنترل بحران کرونا ویروس در کسب‌وکارهای کوچک و متوسط در واحدهای صنعتی استان کرمانشاه [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 195-218]
  • ناصحی فر، وحید تبیین ابعاد و مؤلفه‌های هاب بین المللی با رویکرد توسعه بازار مورد مطالعه؛ فرودگاه امام خمینی (ره) [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 153-173]
  • نژاد حاجی علی ایرانی، فرهاد بررسی رابطه بین سواد دیجیتالی و توسعه کارآفرینی دیجیتال (مطالعه موردی: دانشگاه‌های هنر تبریز) [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 199-219]
  • نعمان موسی، سبا طراحی مدل کنترل بحران کرونا ویروس در کسب‌وکارهای کوچک و متوسط در واحدهای صنعتی استان کرمانشاه [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 195-218]
  • نیک منش، شمس الدین توانمندی‌ های مدیریت فرانچایز بر نحوه‌ی عمل فرانچایزر با نقش تعدیلگر مالکیت فرانچایزر [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 1-18]

ه

  • هوشیار، وجیهه تحلیل تاثیر گشودگی فرهنگی و ذهنیت جهانی بر قصد خرید استفاده کنندگان لوازم خانگی با تاکید بر نقش میانجی تصویر کشور مبدا [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 69-85]

ی

  • یاوری گهر، فاطمه تحلیل مشکلات فرایند نظام جامع آموزش گردشگری ایران با تأکید بر رویکرد کارآفرینی [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 141-159]
  • یزدانی، حمیدرضا مدل کیفی همکاری نظام بانکی با شرکتهای حوزه فین تک به روش داده بنیاد [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 153-177]